Tani druk ulotek i wizytówek Gdynia, Sopot, Gdańsk, Trójmiasto - O firmie

Aby otrzymywać informację o promocyjnych ofertach dopisz się do newslettera!

Your mail*


Promocje!

Zapraszamy do skorzystania z naszych EKSTRA Promocji!


AKTUALNE PROMOCJE:

 

1000 szt. ulotek format A6 (105x148mm) - 79,00zł netto

druk dwustronny full kolor na papierze kreda 130g

Termin realizacji: 3-5 dni roboczych.

BEZPŁATNA DOSTAWA DO KLIENTA.


100 szt. wizytówek (90x50mm lub 85x55mm) - 19,00zł netto

druk dwustronny full kolor na papierze kreda mat 350g (papier dwustronnie powlekany)

Termin realizacji: 3-5 dni roboczych.

PRZY TEJ PROMOCJI NIE OBOWIĄZUJE BEZPŁATNA DOSTAWA DO KLIENTA - ew. doliczany jest koszt dostawy 10,00zł netto

 

 

 

 


Promocje ważne od 01.07.2018r. Promocje ograniczone czasowo - do odwołania.

Pliki z projektami powinny być przygotowane wg. siatek oraz wymogów ze strony JAK PRZYGOTOWAĆ PROJEKT.

Projekty graficzne

W naszej ofercie znajdą Państwo:

PROJEKTY GRAFICZNE (ulotek, wizytówek, plakatów itp.), PRZYGOTOWANIE DO DRUKU, SKŁAD KATALOGÓW-FOLDERÓW-KSIĄŻEK

Nasze studio graficzne zaprojektuje również dla Państwa kompleksową identyfikacje wizualną firmy!

Ceny:

- projekt ulotki: 50,00 zł netto / stronę (np. ulotka A4, drukowana dwustronnie - projekt 2 str. = 100,00zł netto)

- projekt wizytówki: 50,00 zł netto

- projekt teczki: od 80,00zł netto

- projekt papieru firmowego: od 50,00zł netto

- projekt logotypu firmy: od 150,00 zł netto

CENY NIE ZAWIERAJĄ EW. KOSZTU ZAKUPU ZDJĘĆ DO PROJEKTU.

W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu.

 

Jak zamawiać?

 

Aby zamówienie zostało przyjęte do realizacji w jednej wiadomości należy przesłać:

- Dane do faktury proforma

- Adres do dostawy (dokładny wraz z nr telefonu)

- Pliki z projektem lub (jeżeli nasz dział graficzny ma przygotować) wszystkie informacje oraz pliki niezbędne do przygotowania projektu

Nie przygotowujemy projektów bez złożonego (zaakceptowanego) przez Klienta zamówienia. 

 

Ponieważ jesteśmy drukarnią on-line, zamówienia można składać w jeden z poniższych sposobów:

1) Drogą mailową (treść zamówienia) - przesyłając projekt graficzny jako załącznik 


 2) Przez LIVE CHAT - w prawym dolnym rogu strony - konsultant przygotuje wycenę, przyjmie zamówienie oraz sprawdzi plik przed drukiem. Przez LIVE CHAT można przesłać plik o max. rozmiarze 50MB.


3) Przesyłając do nas pliki wraz z opisem przy pomocy serwisu wetransfer.com - SZCZEGÓLNE POLECANE DLA DUŻYCH PLIKÓW!


 

Projekt graficzny powinien być sporządzony w oparciu o informacje, które znajdują się w zakładce: Jak przygotować projekt? lub o siatki projekcyjne umieszczone obok/pod tabelą cenową każdego produktu.

 Zamówione produkty wysyłamy na wskazany w drodze mailowej adres - koszt dostawy produktów:

WSZYSTKIE REALIZACJE WYKONYWANE W TECHNOLOGII DRUKU OFFSETOWEGO SĄ DOSTARCZANE ZA DARMO NA TERENIE CAŁEJ POLSKI (90% oferty).

Koszt dostawy dla zamówień niskonakładowych (druk cyfrowy, wielkoformatowy) - cena za 1 przesyłkę:

  • 16,00 zł netto za każde rozpoczęte 14 kg - przy formie płatności: "przedpłata";
  • 22,00 zł netto za każde rozpoczęte 14 kg - przy formie płatności" "za pobraniem".

Nowych kontrahentów obowiązuje tylko i wyłącznie forma przedpłaty na rachunek bankowy.

Ponieważ jesteśmy płatnikiem VAT, wystawiamy tylko f-vat.

Każda wiadomość będzie potwierdzana, a pliki sprawdzane przed wydrukiem. Drogą mailową zostanie przysłana faktura proforma. Na podstawie zaksięgowanej wpłaty wystawiana jest f-vat.

 

W przypadku braku projektu graficznego istnieje możliwość zamówienia takowego w naszej firmie - koszt wg. cennika po lewej stronie.

Wszelkie  zapytania dot. wycen oraz współpracy prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Na wszelkie pytania odpowiemy również pod nr tel.: 533 02 02 02

 

Jak przygotować projekt?

 


Na każdej stronie produktowej znajdują się szablony - do pobrania - wg. których należy przygotować projekty.


DODATKOWA INFORMACJA DOT. PRZYGOTOWANIA PROJEKTÓW:

Projekty do wszystkich produktów, które znajdują się w ofercie naszej drukarni powinny spełniać następujące warunki techniczne:

Preferowany format pliku:

- PDF

- plik wielostronicowy powinien być zapisany jako jeden wielostronicowy dokument PDF

- projekt nie powinien zawierać znaczników (pasery, wyciągi barwne etc.)

- spady oraz marginesy powinny być przygotowane wg. siatki projektowej (do pobrania ze strony ofertowej danego produktu)

- spady powinny być "wypuszczone" nawet w przypadku białego, pustego tła projektu

- czcionki powinny być zamienione na krzywe

- rozdzielczość wykorzystanych w projekcie grafik (zdjęć/bitmap) powinna wynosić min 200dpi

- zarówno czcionki jak i inne elementy graficzne (bitmapy, zdjęcia itp.) powinny być przygotowane w schemacie barw CMYK

- maksymalne nasycenie kolorystyczne nie powinno przekraczać 310%

- orientacja pliku z projektem zgodna z orientacją docelową (np. jeśli pierwsza strona jest pionowa to druga również - bez obracania "do góry nogami" rewersu względem awersu - orientacja pozioma adekwatnie...)

- efekty tzn. przejścia tonalne, cienie, przezroczystości, efekty renderu, efekty 3D, nachodzące na siebie zdjęcia/bitmapy powinny być zamienione na grafikę rastrową (bitmapę) w przestrzeni barw CMYK

- Nasza drukarnia przyjmuje do druku inne formaty plików z projektami np. JPG, TIFF (kompresja LZW), Corel (krzywe do wersji X3). Za otwarcie i przygotowanie pliku do druku doliczana jest kwota 20,00zł netto / projekt


Nasza drukarnia nie ponosi prawnej odpowiedzialności za treść przesyłanych materiałów oraz ich jakość bądź sposób przygotowania do druku! Niezastosowanie się do ww. wymogów może spowodować wydruk pracy w sposób inny niż oczekiwany przez Klienta - bez możliwości reklamacji! 


PRZYKŁADOWA wizualizacja sposobu przygotowania projektu:

 

 

Kontakt

 

INFORMACJE & ZAMÓWIENIA:

E Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

T +48 533 02 02 02

Godziny pracy:

pon-pt 9.00 - 17.00

 


Pytania dotyczące projektów graficznych

i przygotowania do druku.

Dział DTP

E  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 


Zapytania od firm poligraficznych, kolportażowych, 

agencji reklamowych, marketingowych.

Wyceny, warunki współpracy.

Dział Obsługi Kontrahentów Biznesowych   

E Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 


 

Drukarnia on-line

drukarnia-ulotek-wizytowek.pl

oraz drukujewgdyni.pl

 

Punkt Odbiorów Osobistych - po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym:

ul. Plac Górnośląski 21, piętro 3

81-509 Gdynia


 

 

 

 

BRAK POMYSŁU NA PROJEKT ???

Nasze studio graficzne wykona dla Państwa profesjonalny projekt graficzny - przygotuje skład wielostronicowy lub inne pliki do druku.

SPECJALNA OFERTA CENOWA,
dla agencji reklamowych, firm poligraficznych oraz kolportażowych.
Zapraszamy do kontaktu i współpracy.

INFO & ZAMÓWIENIA:

bok@drukujewgdyni.pl

533 02 02 02

druk-ulotekdruk-wizytowekdrukarniadrukarnia-w-gdyni